Dag -84

7 januari 2018

Vandaag weer een tochtje. In Waalwijk 15 km samen met Jolanda. Fysiek heerlijk om een weekend met twee verjaardagen en twee nieuwjaarsrecepties toch nog enigszins gezond af te sluiten. Behalve dat, ook lekker om dit met Jo te doen.
De dag van het avontuur komt steeds dichterbij maar daarmee ook de dag van vertrek. Zo af en toe bekruipt me het gevoel dat ik ook veel achterlaat. Alles om me heen wat mij het heerlijke gevoel van leven geeft gaat even op een zijspoor. Mijn werk, mijn collega's, mijn sociale omgeving, mijn familie, mijn kinderen en dan ook nog mijn vrouw. Honderd dagen op mezelf aangewezen. Of ik dat kan? Ik denk het wel. Of het me bevalt? De tijd zal het leren. Feit blijft dat ik het wel zal gaan missen.

1. Peter Verzijl:
    8 januari 2018
    Zet hem op Bart!
  2. Ton:
    10 januari 2018
    Hoi broer. Bon Camino en wij zien elkaar. Ton
  3. Ed en Saskia:
    17 februari 2018
    Gaaf vooruitzicht Bart. We gaan je volgen!
  4. Gerrie govers:
    4 maart 2018
    Wouw..wat een avontuur !! Veel succes nog met de voorbereidingen. Wij zullen lief voor Jolanda zijn .
    Groeten van Anno en Gerrie Govers.
    Vrijwilligers van loef 40
  5. Ineke van der pennen:
    15 maart 2018
    Jeetje Bart wat een avontuur ga jij tegemoet.knap hoor.
    Heel veel succes en ik ga je volgen via reiskoffer.
  6. Ans en Rien:
    25 maart 2018
    Wat leuk om je grote reis zo te kunnen volgen. Bart, zet hem op. Je grote wens gaat eindelijk in vervulling. We wensen je een zeer goede reis en behouden thuiskomst. Veel groeten.