Dag -92

30 december 2017

Het moest er een keer van komen. Er moeten wat kilometers in de benen komen en daarvoor heb ik afgesproken om met Jord en Marleen 20 km te gaan wandelen. We gaan naar Heeswijk-Dinther waar een tocht gereorganiseerd wordt door Jong Nederland HDL. Heb ik toch nog een band. We hebben nog een klein voorbehoud dat het niet te hard regent. De weergoden zijn met ons want als we starten om 09.00 uur is het droog.
Onderweg was het wel te merken dat het lang geregend had. Wat een modder en glibberige paadjes. Wel een mooie route maar iets te landelijk gezien de eerdere weersomstandigheden. Bij terugkomst nog een drankje voordat we huiswaarts gingen. Onder het genot van een heerlijke Leffe begint een carnavalsbandje te spelen. Met bewerkingen van Eres tú en Hey Jude komt ook hier in deze tijd van het jaar de top 2000 even binnen. Een beter einde kan niet. Vermoeid, drankje en herinneringen naar vervlogen tijden. Heerlijk.

Twee dagen later laat Jord me weten dat hij een foto ingestuurd heeft. Er was nl ook een fotowedstrijd aan de wandeltocht verbonden. En wat denk je? Eerste prijs. Zonder af te doen aan Jord zijn kwaliteiten zegt het wellicht ook wel iets over de andere inzendingen

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marleen:
    3 januari 2018
    2018, l'année de votre voyage. Bonne chance avec les préparatifs. Et si possible, je marche avec vous. O oui, faites toujours attention aux bergers allemands.